Francesc Pellicer

De tot un poc.

Pregar pels poderosos?

          A la segona lectura d’avui, diumenge 22 de setembre, Timoteu ens insta a pregar per les persones que ostenten càrrecs importants. És un dels precs habituals de l’oració dels fidels. He de reconèixer que sempre m’ha costat molt pregar per les autoritats, però…
Jo no pregue per a que les autoritats ens solucionen tots els problemes que tenim, si no per què no es creen totpoderosos, capaços de solventar totes les necessitats dels homes.
Pregue per què respecten la llibertat de les persones.
Pregue per què s’obliden d’educar els meus fills. Això ens pertoca a la meva dona i a mi. Si, amb totes les nostres limitacions i carències.
Pregue per què no es preocupen tant de la meva salut ni de la meva jubilació, sobretot, perquè amb els diners que ens foten tots els mesos ho podem fer nosaltres mateix. Qui són ells per decidir quan he de jubilar-me?
Pregue per què s’obliden del meu benestar, per que ells no coneixen les meves necessitats.
Pregue per què actuen amb honestitat i respecte.
Pregue per què ens deixen en pau, no intenten manipular-nos amb interessos partidistes.
Pregar pels poderosos?
Si, i avui més que mai és més una necessitat que una obligació.
Anuncis

22 Setembre 2013 Posted by | Església, Llibertat | Deixa un comentari