Francesc Pellicer

De tot un poc.

Noces d´Argent.

Quasi puc dir que era l´altre dia quan la major de les meves germanes ens donava una gran alegria al comunicar-nos que volia casar-se. Personalment em preguntà que em semblava si ella es casava abans que jo, que sóc el seu germà major. Per suposat em va semblar una noticia meravellosa. La meva dona (novia en aquells temps) i jo no estàvem encara lo suficientment preparats per a donar eixe pas.
I que ràpid passa el temps. Ja hem celebrat les noces d´argent d´aquella xiqueta que fa 25 anys es va convertir en la muller de Salvador, i Salvador en el meu cunyat. Sembla que el temps no haga passat per a ells, estan radiants, desborden d´alegria i felicitat (tan sols alguns quilets de més, lo normal). Però si cap, els que més il·lusió han posat en aquest esdeveniment han estat els seus fills. Ells tres ho han preparat tot. Paula, la major, des de Madrid on estava estudiant, Marcelo, des de Castelló de la Plana i Sara, la més “menuda”, des de el domicili familiar. Mail amunt, mail a vall. Farem aço, farem allò. Coordinant a tota la família. Tu t´encarregues d´això i tu ves a parlar amb… Res podia quedar per a la improvisació. Tot havia d´eixir perfecte, com així a segut. L´Eucaristia s´ha celebrat a la Parròquia de Sant Roc d´Oliva i ha estat molt emotiva, des de l´homilia de Don Vicente fins els cants (també escollits, preparats i cantats per la família i altres) i sobretot la renovació de les aliances.
A la Parròquia de Sant Roc ells dos van ser batejats, els dos van prendre la primera comunió, els dos van confirmar la fe, els dos van formar part del moviment júnior, primer com a xiquets júniors i desprès com a monitors, i també allí, baix la mirada protectora del Santíssim Crist de Sant Roc es van enamorar i casar.
En aquest dia tan assenyalat també han volgut oferir la celebració pel nostre pare que ja fa 3 anys va ser cridat a la presencia de Deu i honrar deixa manera la seva memòria.
Des d´ací, també, vull desitjar-los que continuen sent feliços i gaudint l´un de l´altre durant molts anys.
ENHORABONA.
Anuncis

14 Novembre 2011 - Posted by | Uncategorized |

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

