Francesc Pellicer

De tot un poc.

ALLIBEREU-ME DE LA SEGURETAT SOCIAL.

Ho sent, no confie en els polítics. Fa uns mesos li van muntar una bronca al governador del Banc d’Espanya per esmentar la bixa. I ara resulta que no queda més remei. Ens van a pujar els impostos i haurem de treballar (el que trobe treball) durant més temps per arribar a una jubilació en la qual se’ns pagarà menys (si és que encara queda algun euro). Aquesta serà l’enèsima vegada en què els polítics van passant-se el mort (mai millor dit) sense atrevir-se a ficar-li mà. Serà perquè ells estan al marge del sistema? Facen el que facen els nostres presidents i ministres quan abandonen el càrrec gaudeixen d’una “merescuda” paga pels serveis prestats. Cal fotre’s, a la resta que ens donen, no ens ho mereixem, o si de cas només una llimosneta al final de les nostres vides.
El que cada dia està més clar és que el sistema esta acabat i el que necessita és una reforma en profunditat, http://www.juandemariana.org/estudio/982/sociedad/propietarios/ no un simple retoc per anar tirant uns quants anys més.
Haurien, des del meu punt de vista, començar per explicar bé en què consisteix aquest sistema:
Enganyós, perquè ens costa un ou i ens ho venen com si fos un regal que ens fan (gairebé el 40% del nostre salari brut es destina a la seguretat social, un mileurista p. ex. apoquina aproximadament 6000 € a l’any)
Fraudulent, perquè si algú munta un negoci amb un sistema (piramidal) semblant va directe a la presó.
Ineficient perquè no dóna per pagar als futurs pensionistes i no queda més remei que incrementar les cotitzacions i reduir les pensions perquè el sistema segueixi funcionant.

Per tot això demane que em baixen d’aquest sistema, que  m´alliberen ja. Demano poder escollir que fer amb els meus diners, invertir açi, allà, o fundir-los. No és egoisme, és ànsia llibertat. Vull gestionar la meva vida, els meus diners, la meva jubilació, les meues hipoteques. Desitge que deixen de tractar-me com un inutil a qui li convé que papa-estat organitze la seva vida. Vull assumir la responsabilitat del meu present i del meu futur. I finalment, prefereixo equivocar-me jo a que m´enganyen ells.

Anuncis

31 gener 2010 - Posted by | Llibertat |

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

